٠٣ يوليو ٢٠٠٧

حلم فكان



محمد التهامي

كاتب مسرحيه رائعه انا قرائتها

وبصراحه هي شئ يستحق القراءه


وكتبها اثناء معاناة الثانويه العامه

لازم ترحوا تقروها

انا مش هتكلم عن اي شئ فيها لانها مليانه احداث جميله جدا

هناك ١٤ تعليقًا:

max.adams يقول...

لقد قرأت اذن حلم فكان هي بالفعل روعة ولكن هل فيها من الواقع شئ هل تمت بصله لهذه الصخور الجاثمات على صدر الوطن انها أحداث تملؤنا شجنا دون الأمل وحزنا دون الفرح
وشكرا لك

عالمى ازرق يقول...

انا احتفظت باللينك بتاعها وهقرأها قريب بأذن الله
عايزه اقولك ان المسرحيات من القراءات اللى بتستهوينى جدا
و تسلمى على تعبك

Unknown يقول...

شئ جميل أنك تعرف بعض على مواهب بعض و نقف جنب بعض و نحب بعض و ما نطنش لبعض :)
المزيد من هذه المواقف العندليبية

Bossy يقول...

max . adams

قرائتها
شئ جميل
مدام قرائتها متناقشتش
مع محمد فيها وقلت رايك
بس اهم شئ اننا متفقين انها عمل كويس

Bossy يقول...

عالمي ازرق

فينك من زمان
لسه في دوامه الامتحانات والابحاث
ربنا يعينك
ومستنيه تقراي المسرحيه وتقولي رايك فيها

Bossy يقول...

عاليا حليم


نطنش بعض
والله معاكي حق
واستكمالا للمواقف العندليبيه
تروحي تقراي المسرحيه وتقولي رايك فيها
خصوصا انك ليكي رؤيه للواقع
باينه من كتاباتك
اكيد رايك هنستفيد بيه واكيد
المسرحيه هتعجبك

mariamagdolen new يقول...

انا قرتة وعاجبتنى وعاجبنى تاثرك بيها اكتر

momken يقول...

حاضر ياستى علشان خاطرك نجيبها ونقرها مع انى مش بحب اقرا اسكريبت

تحياتى

أجدع واحد في الشارع يقول...

انتى شجعتنى كتير على انتى اقرها

بس هو صعب فى الوقت الحالى بس ان شاء الله
عن قريب

تحياتى

Bossy يقول...

mariamagdolen new

انا مبسوطه جداا انك قرائتيها
وانك معجبه بيها
ثانيا بشكرك علي مرورك
منورانا
تحياتي

Bossy يقول...

ممكن
ان شاء الله ربنايسهل

متشكره جدا
وياكفي ان ليا خاطر عندكم
واكيد هتعجبك
منورنا
شكرا لمرورك المستمر

Bossy يقول...

اجدع واحد في الشارع

ازيك يا باسم
ربنا يخليك يارب
منورنا والله
ما انا بتيجي هنا كل فين وفين
علي العموم منتظره رايك فيها

سلالالام

nohamy يقول...

بجد شكر ليكى جدا يا بوسي ..انكى كتبى البوست ده ..وانك مهتمة أساسا بالمسرحية
بجد ربنا يخليكى

أدم
شكر ليك على اهتمامك بها

عاملى الازرق
منتظر رايك بالتفصيل

عاليا
شكر ليكي

mariamagdolen new
الحمد الله انها عجبتك


momken
شكر ليك لو قرأته و شكر ليك لو لا

Bossy يقول...

تهامي

معلش يا جماعه صاحب الفرح اخر واحد يجي

ربنا يخليك يا محمد يارب
وانا زيك منتظره اعرف رايهم
في المسرحيه
منورنا والله