٢٦ يونيو ٢٠٠٧

أحــلي طفل في العالم


وحشتيني جدا يا توتو بقالك اسبوع ياراجل

دي صور توتو او مصطفي او توفي او توته

ابن اختي

توتو دا احلي حاجه في حياتنا


هو اصلا احلي طفل في العالم

واتحدي ان يكون في طفل عسوله كده زي توتو وزكي ماشاء الله زيه



دا توتو في الصيف


توتو وهو بيلعب

شفتوا الجمال



توتو قبل ما ينام



الحاج مصطفي كان بيعمل عمره

تقبل الله




محترف يا توتو

عبقرينوا



دي بقي المفاجأه







علي فكره دا برده توتو بس بعد ما لبس الطرحه بقي بنوته


وبنوته عسوله كمان


مش احلي طفل في العالم برده

هناك ٥٠ تعليقًا:

Alaa يقول...

ربنا يخليه و يحفظه يا رب
دي أول زيارة هنا
أنا محتاج رأيك بخصوص الموضوع ده

تجمع مدوني مصر .. حقيقة قابلة للتنفيذ أم حلم بعيد عن الواقع

heba يقول...

عسسسسسسسسل خالص يابوسي ربنا يخليهولكو ويبارك فيه يارب

كراكيب عادل يقول...

بسم الله ماشاء الله واللة اكبر

ربنا يخلية ويحفظة ويجعلة من الزرية الصالحة وبارا بوالدية

بس مش عايزك انا تلبسية لبس بناتي بصراحة يا بوسي خلي الواد يطلع خشن شوية هههههههههههههههههه

بس بجد مفاجأة

والله ضحكت من زمان كنت فاكرة بنت

اسكندراني اوي يقول...

عسل ما شاء الله

على فكره كلهم في السن ده بيبقو حلويييين


ربنا يخلي

بحاول اكون يقول...

ازيك يا بوسي شكرا اوي على تعليقك عندي ده احلى شرف ليا بجد ماشاء الله والله واكبر عليه زي العسل اكيد زي خالتوا طبعا ربنا يحميه ويخلهولكم يارب انتي متعرفيش انا بحب الاطفال في السن ده قد ايه
عقبال ما تجيبي زي توته كده ويكون بردوا احلى واحد في العالم
سلام يا قمر

شاب نفسة يحقق حلمة يقول...

ايه العسل ده
ربنا يخليهلكو يا رب
وهو ولد زي القمر وهو بنت زي القمر برضه
بسم الله ما شاء الله
ربنا يحميه
تحياتي

nohamy يقول...

ربنا يخليه و يحفظه

عسل اوي يا بوسي

زى الهوا يقول...

ههههههههههههههههههههه

عسول اووووووووووووى وخصوصا الصورة اللى بالطرحة ،
ربنا يخليهولك يارب ويحفظه

rokaaa يقول...

مساء الخير
انا حبيت امسى بس
على فكره الولد بسم الله ما شاء الله
بيفكرنى بنفسى وانا صغير

الســـاحر يقول...

ربنا يخليه يارب
ذى القمر
بسم الله ماشاء الله
منور والله

rack-yourminds يقول...

ما شاء الله عليه ربنا يحفظه

inspector يقول...

ربنا يخليهولكم و تفرحوا باولاده
السلام عليكم ارجو مساعدتكم هذه فكرة ممكن تكون تحوير لفكرة ياسمين مش مهم مين صاحب الفكرة المهم نكسر القيود و صوتنا يهز الغول
الفكرة مطروحة على مدونتى فارجو المشاركة او ابداء الراي
http://eg-migrator.blogspot.com/

الطائر الحزين يقول...

الاطفال
انظرى الى نعومتهم وتعرفى كم هى قلوبهم
لو اننا مثلهم لنعمت جلودنا مثلهم

تخاريف مش كدة
تحياتى

Bossy يقول...

علاء

اهلا بيك اول مره تزور المدونه وياريت نشوفك تاني
بالنسبه لاراي انا رحتوقلت راي

-----------

shams

ازيك يا شمس منوره المدونه
انت اللي عسل ربنا يخليكي يا قمر

Bossy يقول...

كراكيب عادل

ازيك يا عادل
والله نورتنا بس انت بتتاخر علينا ياما ابقي تاعالي مبتجيش ليه
توتو ليه شويه صور بالفساتين بنوته خالص
ببهدله والله ببهدله
ربنا يخليه يارب

Bossy يقول...

اسكندراني اوووي

اهلا باسكندريه واهلها علي فكره انا غيرت راي ولاقيت ان المفروض مكرهش مكان علشان حد
وبعدين صعب اكره اسكندريه دا اسكندريه

نورتنا واكيد هنشوفك تاني ولا ايه

*********

بحاول اكون
ربنا يخليكي يا قمر
والله بتحرجيني ربنا يخليك
بصي بقي توتو بالطرحه شبهي بالظبط
هو يعني حد شايف حاجه
ههههه
والله بظلم توتو كده
ربنا يخليكي
انا علشان توتو نفسي يبقي عندي اطفال ياما مش اقل من عشره

نورتينا يا جميل

Bossy يقول...

شاب نفسه يحقق حلمه

ازيك يا طارق
منورنا ويارب نلاقيك هنا دايما
وان شاء الله تحقق كل احلامك
توتو ملوش حل ربنا يخليه لمامته وباباه يارب
متشكره علي مرورك ونشوف دايما
تحياتي

---------

بني ادم مع ايقاف التنفيذ

انت لازم تباركلي اول خلصت المسرحيه
اه وربنا بس لسه ها اقرا المشهد التاني والتالت تاني
الله المستعان
والله المسرحيه شئ يستحق انه يتقرا
دايما منورنا
تحياتي

Bossy يقول...

زي الهوا

اسم المدونه جميل جدا بجد اسمها عجبني اووي
ربنا يخليكي
اول مره تنورينا وعايزين نشوفك دايما


********
rokaa

شئ جميل انك تحب وتتحب
علي فكره حلوه اووي

مساء الخير
واهلا وسهلا بيك
اول مره تزورنا وياريت نشوفك تاني
هو توتو طلع شبهك وانت صغير

تحياتي

Bossy يقول...

الساحر

منورنا والله
ومبسوطه اوي انك جيت تاني
توتو عامل شغل جامد جدا بصراحه اتفضل

Bossy يقول...

wahed

ربنا يخليك

منورنا وياريت نشوفك تاني

.........

المهاجر
اهلا بيك وربنا يخليك
فعلا مش مهم مين صاحب الفكره المهم انها تكون كويسه وان شاء الله هاجي علي طول
نورتنا

........

الطائر الحزين

الله عليك بجد
والله مش تخاريف ولا حاجه
تعرف الفرق بينا وبين الاطفال الصغيرين انهم لسه مشفوفش من الدنيا حاجه
براءه وصفاء
منورنا وهنشوفك اكيد تاني

dr.D يقول...

بجد هوا زي العسل بس ناءصله حاجه واحده بس
اللي هيه يتربي صح قوب عشان أكيد هنحتجله قريب
نصيحه (أسم مصطفي أحلي بكتير من توتو)السلام عليكم

بسمه عبدالباسط يقول...

بسم الله ماشاء الله ربنا يخليه لكم
زى القمر وعقبالك ياجميل لما يكون عندك طفل جميل جدا
وحشانى قوى
سلام بقى

كلام لوجيك يقول...

بسم الله ماشاء الله
ربنا يحفظه ويصونه ويحميه من العين
وتفرحوا بيه كده دايما علطول
انا جيت أبشرك وأقولك ان البنوتة وصلت بالسلامة

وشكرا لسؤالك ومرورك المستمريان

خالص مودتى

Bossy يقول...

dr.d

اي طفل ناقصه التربيه السليمه
بس الحمد لله يكفي اني اقولك ان مصطفي اول ما يسمع الاذان يروح يجيب الجاده والطرحه علشان هيصلي


اما بالنسبه لتوتو طبعا اسم مصطفي احلي اسم بس انت لو عشت مع اطفال هتلاقي نفسك بتناديهم باسماء دلع واسماء غريبه كده هي اكيد مش احلي من الاسم الاصلي
يعني عندك عبد الرحمن
بناديه
كحلوشه
عفرتو
بيبوا
بودا
اما اسراء بناديها
لالا
dada
سرؤه
سوسو
واخيرا الاميره انجي
الاسماء بتطلع لوحدها ومع ذلك انا بعود نفسي انادي عليه دايما مصطفي
ربنا يخليه ومتشكره جدا علي مرورك

Bossy يقول...

bosbos
ازيك يا جميل وحشاني موووت
ربنا يخليكي
ويرزقك فيما بعد باطفال زي العسل زي توتو
ان شاء الله
منورنا يا بوسبوس

Bossy يقول...

كلام لوجيك

ابو الاميره جنا ربنا يخلهالك يارب
والله بجد انت فرحتني كنت متضايقه جدا واول ما عرفت فرحت جدا ربنا يخلهالك ويرجعك ليها بالسلامه
معلش بقي انا هرجع بعقلي لعقليه جيلين فاتوا
واقولك انا حجزت جنا لتوتو
معلش بقي انا مش باخد رايك علشان اكيد انت موافق
وبما انك موافق اذن هي هتجبله الشقه دا شرط اساسي
انت شايف بنفسك توتو عسوله قد ايه
ربنا يخليك جنا
ومبرووووووووووووك

mimi يقول...

ربنا يخلي والله كنت فاكراه بنوتة
سلاماتي

كلام لوجيك يقول...

ربنا يخليكى يا بوسى
واشكرك مرة تانية على شعورك الطيب واحساسك النبيل
ومن ناحية توتو
فأنا مش هقولك بقى انها محجوزة والكلام ده
احنا يشرفنا ويسعدنا ان توتو يبقى ل جيجي

الله يبارك فى عمرك

خالص مودتى

Unknown يقول...

يا بختك يا عم توتو :)
أنفردتلك صفحة كاملة بالألوان و لا بتوع السيما
بس ما شاء الله عليه يستاهل

Hadota ... حدوتة يقول...

الله اكبر ماشاء الله
بجد امور جدا ربنا يخليهولكم يارب
انا اول مرة ازور مدونتك
تحفة جدا وان شاء الله اكون صديقة وافضل اتابعها على طول
تحيااااتى

momken يقول...

ربنا يبارك ويزيد فى ابناء المسلمين
ويطلع مهنم صلاح الدين جديد

على فكره مصطفى احلى من توتو
وبلاش كلمه توفى علشان ببعض التشكيل هيبقى معناها وحش اوى
عقبال منشوف ولادك
تحياتى

gohayna يقول...

الله اكبر

زي العسل

ربنا يخليه وبيقي احلي واحسن واحد في الدنيا

وعقبال اولادك يا جميله

تتجوزي الاول وتجيبي احلي ناس في الدنيا

تحياتي يا قمر

خيرالدين يقول...

ماشاء الله

max.adams يقول...

تصدقي بالله المفأجأة دي طلعت من دماغي الواد مصطفى ده ربنا يخليهولكوا كلكوا يا رب

سلام

Unknown يقول...

ازيك يا بوسى

اية الواد العسولة دة

واسمة مصطفى زيى

شكرا على سوالك عليا الفترة اللى فاتت

Bossy يقول...

mimi

الله يخليكي ياق قمر
منورنا
وهنشوفك اكيد تاني

Bossy يقول...

كلام لوجيك

ربنا يخليك علي الكلام الحلو دا
وموافق علي موضع الشقه ولا دا خارج الاتفاق
هههههههههه
ربنا يخليلك جنا ويباركلك فيها يارب
وتفرح بيها
طبعا تفرح بيها هي وتوتو
اقصد مصطفي

Bossy يقول...

عليا حليم

توتو يستاهل
جرنال كامل مش صفحه في مدونه
ولا حد يقدر يقول غير كده
اخبار صاحبة الجلاله معاكي ايه
ربنا يوفقك ونورتينا
واكيد هنشوفك تاني

*******
hadota

اهلا بيكي يا قمر ربنا يخليكي
انا اللي يشرفني صادقتك
واكيد هشوفك دايما
نورتينا

******
momken

اكيد طبعا ممكن
هقول مصطفي
مصطفي
نورتنا
واكيد هنشوفك تاني
ممكن

Bossy يقول...

جهينه الجميله

يسلمووووووووووو
علي راي مريم
ربنا يخليكي عللي الكلام الحلو دا
ايه اخبار عندك يا جيجي سامعه انه موووت
ربنا يعينك
ويوفقك ويرجعك لمصر بالسلامه

*******
احنا
فكره المدونه بتاعتكم حلوه
وشرفتونا ونورتونا
واكيد هتيجوا تاني

Bossy يقول...

بتاع الفنكوش

الف سلامه عليك من البرد
المفاجاه طلعت فجائيه صح
هههه
نورتنا
وياريت نشوفك دايما
سلالالام

Bossy يقول...

مش فاهم حاجه

ازيك يا مصطفي

عامل ايه
الف حمدلله علي السلامه والله كنت مفتقده كلماتك جدا
وبعدين خد هنا كنت فين
قول كنت فين
ربنا يكرمك يارب ومتتاخرش علينا تاني

وحمدلله علي السلامه

Bossy يقول...

مش فاهم حاجه

ازيك يا مصطفي

عامل ايه
الف حمدلله علي السلامه والله كنت مفتقده كلماتك جدا
وبعدين خد هنا كنت فين
قول كنت فين
ربنا يكرمك يارب ومتتاخرش علينا تاني

وحمدلله علي السلامه

غير معرف يقول...

ما شاء الله

غير معرف يقول...

بوصوا يا جماعه شهادة حق من واحده شافت الاصل اقولكم ان الاصل احلى كتير من الصوره

Bossy يقول...

مؤمنه
صديقتي العزيزه
منوراني
ووحشتيني بجد
واكيد الاصل احلي
خصوصا انه شبهي
شبهي بالظبط صح ياسوسو
ربنا يخليكي يا قمر

طهقان يقول...

ما شاء الله عليه
انا أصلا افتكرته بنوتة لما شفته في البروفايل

ماشاء الله
ربنا يخليه

Bossy يقول...

طهقان

ربنا يكرمك
توتو اصلا احلي من اي بنوته دا عسوله
المشكله اني لحد دلوقتي لسه مشفتوش

و القادم....أجمل يقول...

لا لا لا

ما شاء الله

و لا قوة إلا بالله

دا قمراية خالص

يا ربنا علي السكر

عسوووووووووووووول

ربنا يحمي و يحفظ يااااااارب

:)))

تحياتي و حبي

Bossy يقول...

والقادم اجمل

ربنا يخليكي
يا ارق بنوته
ويرزقك باطفال
زي العسل
بس اكيد مش هبيقوا زي توتو
نورتيني
وياريت نشوفك تاني

akeed يقول...

ربنا يبارك فيه ويجعلة الذرية الصالحة ويكون سبب دخول والدية الجنة ان شاء الله ......

طبعاً اجمل من الصور اللى فى البوست بتاعى دة طفل مصرى ...اللهم بارك

تحياتى

أكيـــــد